Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Laatste update 13-09-2018 / 21:53

Na veel gesprekken met diverse geïnteresseerden is het niet gelukt om het bedrijf door te starten vóór een faillissement (overname). Dit bekent concreet dat na 7,5 jaar helaas het faillissement is aangevraagd. Wij bedanken onze klanten, leveranciers en partners voor het vertrouwen en de samenwerking in de afgelopen jaren namens het hele team van Eyoba. Wij hebben goede hoop dat na afloop het bedrijf in een andere vorm een nieuwe toekomst zal krijgen.



Update 10-09-2018 / 13:24

Op dit moment zijn wij nog in gesprek met één van de aangegeven partijen waar wij een definitieve beslissing (uitsluitsel) van verwachten vóór woensdag 12 september om 24:00 uur. Dit betekent tevens dat uiterlijk donderdag 13 september hier het definitieve bericht m.b.t. het doorstart / overname traject wordt medegedeeld.



Update 04-09-2018 / 14:40

Op dit moment zijn wij concreet in gesprek met 3 partijen om het bedrijf door te starten vóór een faillissement (overname), dit is een toename t.o.v. van ons laatste bericht. Dit traject vergt momenteel al onze aandacht. Als dit gerealiseerd wordt zal het aantal gedupeerden sterk geminimaliseerd worden, hier gaat onze voorkeur naar uit.

We verwachten vrijdag 7 september hier definitief bericht over te kunnen geven, de desbetreffende deadline is tevens met de partijen gecommuniceerd.



Update 30-8-2018 / 20:59

Op dit moment zijn wij concreet in gesprek met partijen om het bedrijf een kans te geven op doorstart vóór een eventueel faillissement. Dit traject heeft de voorkeur omdat het aantal gedupeerden dan geminimaliseerd wordt.

We verwachten binnen 3 werkdagen concreet uitsluitsel over dit traject en hopen op goed resultaat. Indien het traject niet succesvol kan worden afgerond wordt dit hier direct vermeld.



Update 28-8-2018 / 9:44

Helaas is na 7,5 jaar Eyoba B.V. in financieel zwaar weer geraakt. Er wordt nog met man en macht gewerkt om een doorstart te realiseren om zo de schade voor iedereen zoveel als mogelijk te beperken. Daar gaat nu al onze energie en aandacht naar uit.

De website staat nog live, maar het is al enige tijd niet mogelijk om een bestelling af te ronden. De website staat nog live om een eventuele doorstart mogelijk te maken.

We kunnen momenteel niets voor u doen en hoe vervelend ook vragen u om uw begrip en geduld in deze lastige situatie. Het gaat ons zeer aan het hart en wij kunnen u verzekeren dat wij er alles aan zullen doen om zo snel en goed mogelijk naar een oplossing toe te werken.

Deze week (week 35) zal o.a. op deze pagina er meer informatie komen m.b.t. de contactgegevens van de doorstart en/of de persoon die alle lopende zaken en vragen met u kan afhandelen.



In de vakantieperiode kan de antwoordtijd op vragen langer zijn dan u van ons gewend bent. Gemiddeld worden vragen binnen 2 werkdagen beantwoord. Wij doen uiteraard ons best om alle vragen z.s.m. te beantwoorden.

Op vrijdag 28 juni 2018 zijn de klantenservice en de showroom gesloten i.v.m. ons jaarlijkse teambuilding event. Maandag 2 juli om 09:00 staat het hele team weer klaar om de vragen te beantwoorden.


Antwoord op de meest gestelde vragen van onze klanten



In de afgelopen 7 jaar (sinds 2011) hebben wij meer dan 50.000 klanten geholpen met nieuwe meubels en interieuritems. De antwoorden op de meest gestelde vragen hebben hier alvast voor je beantwoord. Zit jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op, een van onze interieur specialisten helpt je verder.

Algemene vragen top 5

Je kunt ons bereiken voor allerlei vragen, van productvragen tot service en advies. We zijn per e-mail bereikbaar, via de chat service (linksonder) en per telefoon. Heb je nu al een vraag? Neem dan direct contact op met onze specialisten, zij helpen je verder.

Bereikbaarheid:

Let op! In de zomerperiode gelden de onderstaand aangepaste tijden voor de bereikbaarheid van de klantenservice.

Maandag t/m donderdag: 09:00 - 12:30 / 13:00 - 17:00
Vrijdagen (augustus). De klantenservice is op vrijdag alleen per e-mail bereikbaar zodat wij uw vragen sneller kunnen beantwoorden.
Zaterdag: Gesloten

+31 (0)26 - 26 000 36
klantenservice@eyoba.nl
Contactformulier

Eyoba.nl is al jarenlang aangesloten bij 3 bekende keurmerken, jaarlijks wordt ons certificaat vernieuwd. Voor echte klantreviews zijn wij aangesloten bij de onafhankelijke review partij FeedbackCompany. Bij alle websites die aangesloten zijn bij deze keurmerken kun je veilig en zonder problemen bestellen.

1. Stichting Webshop Keurmerk



Sinds 2012 is Eyoba.nl aangesloten bij stichting webshop keurmerk. Dit is een Nederlands keurmerk voor webwinkels.

Voordelen voor jou als consument:

- Het grootste betrouwbare keurmerk (NL+BE)
- Het enige echte onafhankelijke keurmerk
- Gratis onafhankelijke geschillencommissie

De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Webwinkelkeurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 5000 aangesloten webwinkels in Nederland en bijna 6000 webshops wereldwijd is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland.

Bekijk hier ons certificaat of lees meer over Stichting Webshop Keurmerk.

2. BeCommerce



Sinds 2014 is Eyoba.nl aangesloten bij BeCommerce. Dit is een Belgisch keurmerk voor webwinkels.

Voordelen voor jou als consument:

- Veiligheid & Privacy wordt gewaardborgd
- Bedenktijd: 14 dagen
- Veilige betalingen worden gegarandeerd
- Onafhankelijke klachtenbemiddeling

De webwinkels die lid zijn van BeCommerce dragen allen het BeCommerce Kwaliteitslabel. Zij werden grondig nagekeken door een derde audit-partij. Al onze leden volgen dus de strenge Belgische en Europese wettelijke regels, en gaan nog een stapje verder in het garanderen van uw vertrouwen en respecteren de bijkomende regels van de BeCommerce Label Code.

Bekijk hier ons certificaat of lees meer over Stichting Webshop Keurmerk.

3. CBW erkend



Sinds 2013 is Eyoba.nl aangesloten bij het CBW keurmerk. Dit is een bekend traditioneel keurmerk voor meubelwinkels.

Voordelen voor jou als consument:

- Een aanbetalingsregeling / achteraf betalen
- Extra garantie
- Onpartijdige klachtenafhandeling

CBW-erkende woonwinkels hanteren een erkenningsregeling met 3 garanties. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om veilig aanbetalen, onpartijdige klachtafhandeling en extra garantie. De garantieregeling wordt alleen verleend door winkels die zijn aangesloten bij INretail, de grootste branchevereniging voor retail-non food.

Bekijk hier ons certificaat of lees meer over Stichting Webshop Keurmerk.

4. Echte onafhankelijke klantenreviews



Al 811 klanten hebben ons gemiddeld beoordeeld met een 8,3. Hoewel we erg trots zijn op dit cijfer proberen wij onze service nog elke dag te verbeteren.

Bekijk alle reviews over Eyoba.nl op onze review pagina. Nog meer reviews zien? Ga dan naar onze review pagina bij FeedbackCompany.

Wanneer het totaal van je winkelwagen hoger is dan €50, word je bestelling altijd gratis thuisbezorgd. Als het totaal van je winkelwagen lager is €50 dan vragen wij €5,95 verzendkosten. Bij deze zending ontvang je altijd een track & trace code zodat je de zending kunt volgen. Gratis bezorging geldt zowel voor Nederland als voor België.

Je kunt bij ons ook kiezen voor:

- Afhalen
- Tijdvak levering op afspraak met een meubeltransporteur
- Verdiepinglevering (tot 4 hoog)
- Montage levering

Wil je meer informatie over bezorg mogelijkheden? bekijk dan onze Verzending en Bezorging pagina.

Bij Eyoba.nl volgen wij elke dag automatisch de prijzen van onze collega's, zo heb je altijd gegarandeerd de laagste prijs. Zie je een product ergens anders toch goedkoper? Geef het door en je krijgt het product bij ons voor dezelfde prijs!

Voor meer informatie over de laagste prijs garantie kun je terecht op deze pagina.

Het is bij Eyoba.nl mogelijk om achteraf te betalen met Afterpay, zo werkt het:

Achteraf betalen bij Eyoba via afterpay

Bij alle webshops van Eyoba is het mogelijk om 100% van het aankoopbedrag achteraf te betalen. AfterPay voert voor Eyoba het volledige achteraf betaalproces uit. Met AfterPay kun je veilig en gemakkelijk met de bekende acceptgiro betalen binnen 10 dagen na ontvangst van je bestellingAfterPay maakt gebruik van een digitale acceptgiro die je per mail ontvangt, dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.

NL: Je kan met Afterpay betalen tot een maximum van € 2.500

BE: Je kan met Afterpay betalen tot een maximum van € 1.000 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent je al bekend bij AfterPay dan kan je met Afterpay bestellen tot een bedrag van € 1.500. 

Ben je een zakelijke klant en wil je op factuur betalen bij een bedrag hoger dan €2.000? neem can contact op met onze klantenservice via 026-2600036.

Ter goedkeuring van het verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. Afterpay bepaalt middels een kredietcheck of je achteraf kan betalen. Eyoba heeft hier geen invloed op, wij kunnen hier dus niets aan doen. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt het verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Bij vragen kun je altijd contact met AfterPay opnemen via www.afterpay.nl. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Hoe betaal je met AfterPay?

> Kies voor AfterPay.
> Vul hier je naam, geboortedatum en rekeningnummer in.
> Accepteer de betalingsvoorwaarden.
> Je ontvangt een digitale acceptgiro van Afterpay via de mail, volg de stappen in deze e-mail om de betaling uit te voeren.

De voordelen van achteraf betalen

> Achteraf betalen is veilig
> Er worden geen extra kosten gerekend voor achteraf betalen
Bij ontvangst van de betaling sturen wij direct een ontvangsbevestiging via e-mail, waarna wij de besteling in behandeling nemen.

Wil je meer informatie over alle betaalmethodes? Ga dan naar onze betaalmogelijkheden pagina.



Bezorging & Levertijd

Wanneer het totaal van je winkelwagen hoger is dan €50, word je bestelling altijd gratis thuisbezorgd. Als het totaal van je winkelwagen lager is €50 dan vragen wij €5,95 verzendkosten. Bij deze zending ontvang je altijd een track & trace code zodat je de zending kunt volgen. Gratis bezorging geldt zowel voor Nederland als voor België.

Je kunt bij ons ook kiezen voor:

- Afhalen
- Tijdvak levering op afspraak met een meubeltransporteur
- Verdiepinglevering (tot 4 hoog)
- Montage levering

Wil je meer informatie over bezorg mogelijkheden? bekijk dan onze Verzending en Bezorging pagina.

1. Altijd gratis bezorging (track & trace) > €50 in Nederland & België

Wanneer het totaal van je winkelwagen hoger is dan €50, word je bestelling gratis thuisbezorgd. Als het totaal van je winkelwagen lager is €50 dan vragen wij €5,95 verzendkosten. Bij deze zending ontvang je altijd een track & trace code zodat je de zending kunt volgen. Gratis bezorging geldt zowel voor Nederland als voor België.

2. Tijdvak levering op afspraak met meubeltransporteur (€ 19,95)

Wil je graag wat meer controle over het aflevermoment? Kies dan voor een tijdvak levering met een professionele meubeltransporteur. De meubeltransporteur belt voor een afspraak om een dag en tijdstip te kiezen die jou het beste uitkomt.

De kosten voor een tijdvak levering zijn €19,95 per bestelling.

3. Verdieping levering tot en met 4 hoog (€ 45,00)

Woont u op een verdieping? Geen probleem, de kosten hiervoor zijn €45. Met de optie verdieping levering komt onze transporteur uw bestelling tot en met 4 hoog bij u in de woonkamer afleveren. Wanneer u op de bestelpagina voor deze optie kiest, wordt dit automatisch verrekend.

4. Producten laten monteren (€45 + 20%)

Wil je een bestelling laten monteren? Dat kan! De kosten hiervoor zijn €45 + 20% van het totaalbedrag. Wanneer u op de bestelpagina voor deze optie kiest, wordt dit automatisch verrekend. De producten worden dan gemonteerd geleverd of ter plekke gemonteerd in de gewenste kamer in uw huis. Het afval wordt netjes meegenomen, wat een service!

Bezorging naar het buitenland

Wil je een bestelling laten bezorgen buiten Nederland of België? Dat kan! Neem contact met ons op via +31 (0)26 - 26 000 36 of het contactformulier en laat ons weten op welk adres in de wereld je een bestelling wilt laten bezorgen. Wij nemen dan contact met je op met de exacte transportkosten naar deze locatie.

Op de productpagina staat aangegeven wat de levertijd van het desbetreffende product is. Om een zo uitgebreid mogelijk assortiment te kunnen aanbieden werken wij met verschillende leveranciers. De meeste leveranciers van onze design merken zijn gevestigd in het buitenland zoals bijvoorbeeld Italië of Scandinavie. Elke leverancier hanteert andere levertijden en voorwaarden waardoor de levertijd per product kan verschillen.

De meeste bestellingen worden binnen twéé weken geleverd. Soms is een product niet op voorraad, de levertijd kan dan langer zijn. In dit geval wordt je binnen 3 werkdagen geinformeerd over de verwachte leverdatum.

Mocht je alsnog vragen hebben over de levertijd van een product, bel dan met een van onze medewerkers in de showroom op 026-2600036, mail ons via klantenservice@eyoba.nl of verzend je vraag via ons contactformulier.

De meeste bestellingen worden standaard ongemonteerd geleverd om de pakketten beter, sneller en schadevrij te kunnen versturen. Dit is m.u.v. producten waarbij specifiek vermeld staat dat het gemonteerd geleverd wordt. Als je een bestelling zelf dient te monteren dan is er in alle gevallen een duidelijke beschrijving aanwezig van hoe je het product kan monteren. Zit de handleiding er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Een bestelling gemonteerd laten leveren?

Dat kan! De kosten hiervoor zijn €45 + 20% van het totaalbedrag. Wanneer u op de bestelpagina voor deze optie kiest, wordt dit automatisch verrekend. De producten worden dan gemonteerd geleverd of ter plekke gemonteerd in de gewenste kamer in uw huis. Het afval wordt netjes meegenomen, wat een service!



Betaalmogelijkheden

Bij Eyoba.nl kun je betalen met de volgende betaalmethodes:

- PayPal
- Afterpay (achteraf betalen)
- MasterCard (creditcard)
- VISA (creditcard)

Wil je meer weten over een specifieke betaalmethode? Kijk dan op onze betaalmethodes pagina.

Het is bij Eyoba.nl mogelijk om achteraf te betalen met Afterpay, zo werkt het:

Achteraf betalen bij Eyoba via afterpay

Bij alle webshops van Eyoba is het mogelijk om 100% van het aankoopbedrag achteraf te betalen. AfterPay voert voor Eyoba het volledige achteraf betaalproces uit. Met AfterPay kun je veilig en gemakkelijk met de bekende acceptgiro betalen binnen 10 dagen na ontvangst van je bestellingAfterPay maakt gebruik van een digitale acceptgiro die je per mail ontvangt, dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.

NL: Je kan met Afterpay betalen tot een maximum van € 2.500

BE: Je kan met Afterpay betalen tot een maximum van € 1.000 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent je al bekend bij AfterPay dan kan je met Afterpay bestellen tot een bedrag van € 1.500. 

Ben je een zakelijke klant en wil je op factuur betalen bij een bedrag hoger dan €2.000? neem can contact op met onze klantenservice via 026-2600036.

Ter goedkeuring van het verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. Afterpay bepaalt middels een kredietcheck of je achteraf kan betalen. Eyoba heeft hier geen invloed op, wij kunnen hier dus niets aan doen. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt het verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Bij vragen kun je altijd contact met AfterPay opnemen via www.afterpay.nl. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Hoe betaal je met AfterPay?

> Kies voor AfterPay.
> Vul hier je naam, geboortedatum en rekeningnummer in.
> Accepteer de betalingsvoorwaarden.
> Je ontvangt een digitale acceptgiro van Afterpay via de mail, volg de stappen in deze e-mail om de betaling uit te voeren.

De voordelen van achteraf betalen

> Achteraf betalen is veilig
> Er worden geen extra kosten gerekend voor achteraf betalen
Bij ontvangst van de betaling sturen wij direct een ontvangsbevestiging via e-mail, waarna wij de besteling in behandeling nemen.

Wil je meer informatie over alle betaalmethodes? Ga dan naar onze betaalmogelijkheden pagina.



Retour & Garantie

Voor informatie m.b.t. een product retour sturen gaat u naar eyoba.nl/retour

Wanneer je een product bij ons bestelt, kun je ervan uitgaan dat het product van goede kwaliteit is. Standaard geven wij 1 jaar garantie op alle producten die wij verkopen, maar in veel gevallen is de garantieperiode langer omdat de fabrikant een langere garantie geeft. De garantie geldt onverminderd de wettelijk rechten van de consument.

Wij adviseren om de meegeleverde factuur met daarop het bestelnummer goed te bewaren, met deze informatie kunnen wij een eventuele klacht namelijk zo goed mogelijk in behandeling nemen.

Heb je een product gekocht waar iets mis mee is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij zo spoedig mogelijk voor een passende oplossing kunnen zorgen.

Eyoba levert uitsluitend producten van zorgvuldig geselecteerde merken en leveranciers. De kwaliteit van de producten die wij verkopen kan per merk verschillen maar is altijd goed. Je kan er vanuit gaan dat alle producten die je bij ons aanschaft een goede prijs-kwaliteit verhouding hebben en lang mee zullen gaan.

Alle producten uit ons assortiment voldoen aan onze hoge kwaliteitseisen. Op het gebied van meubels treffen we ook kwaliteitsverschillen aan tussen de verschillende merken. Dit zien we aan de manier waarop er gestikt is, aan het behoudt van de kleuren en aan de kwaliteit van de stof. Eyoba heeft haar merken nauwkeurig geselecteerd waardoor een hoge kwaliteit wordt gewaarborgd.

Indien je verder vragen hebt over de kwaliteit van een product, neem dan contact op met onze klantenservice.



Bestellen & Acties

Het is bij alle winkels van Eyoba.nl niet verplicht om een account aan te maken. Je kunt altijd afrekenen als 'gast'. Dit geldt voor zowel particulieren als bedrijven.

Je kan bij Eyoba.nl ook zakelijk bestellen. Op de afreken pagina kun je je bedrijfsnaam invullen. Ben je als bedrijf gevestigd in België, dan wordt na goedkeuring van je BTW nummer de BTW automatisch verrekend.

Let op! Alle prijzen op onze websites zijn inclusief BTW.

Tip! Vraag altijd een offerte aan

Bij grote aantallen kunnen wij vaak een goede korting geven. Neem als bedrijf dan ook altijd contact met ons op om een offerte aan te vragen.

Wij hebben het bestelproces al zo gemakkelijk mogelijk gemaakt. Onderstaand vind je een YouTube tutorial waar wij het gehele bestelproces bij een webwinkel van Eyoba.nl nogmaals uitleggen. Mocht je alsnog vragen hebben neem dan contact met ons op of bel direct met +31(0)26 - 26 000 36.



Eyoba.nl heeft regelmatig leuke kortingsacties. De korting is vaak alleen geldig voor een bepaalde periode geldt niet op de merken Zuiver, Kartell, EMU, Fast, Ruijch, Vetsak, Riviera Maison en items die al in de SALE zijn (te herkennen aan het kortingsbolletje). Voucher/cadeau en nieuwsbriefcodes zijn in combinatie met een periodieke actie niet inwisselbaar.