e">
Heeft u vragen? +31(0)26-2600036
0

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

  • Telefonisch

    Wilt u telefonisch een bestelling plaasten of informatie opvragen? Van maandag t/m vrijdag zijn wij tussen 08:30 en 21:00 uur telefonisch bereikbaar, op zaterdag tussen 09:00 en 17:00, zondag is de telefonische klantenservice gesloten. Telefoonnummer: 026-2600036 (lokaal tarief).

    Bereikbaarheid telefonische klantenservice:

    Ma / Vr
    08:30 - 21:00
    Volledige klantenservice beschikbaar
    Zaterdag
    09:00 - 17:00
    Alleen de verkoopafdeling is aanwezig, leveranciers en transporteurs zijn gesloten, niet alle informatie is op zaterdag opvraagbaar.

    Openingstijden showroom:

    Ma / Vr
    09:00 - 17:00
    Ongeveer 400 populaire producten van de +/- 20.000 (online) staan in de showroom. Wil je weten of jouw product er bij zit? Neem dan contact met ons op.
    Zaterdag
    09:30 - 16:30
    Kom gezellig langs voor extra advies!

    Per e-mail

    U kunt ons 24 uur per dag een e-mail sturen. Wij doen ons best uw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. U kunt ervan uitgaan dat wij binnen 1 werkdag een reactie zullen geven. E-mailadres: klantenservice@eyoba.nl

    Live Chat

    U kunt onze klantenservice ook bereiken door middel van onze chat functie. De chat activeert u door rechtsonder in beeld op 'Heeft u vragen' te klikken. Een van onze medewerkers is tijdens kantooruren altijd beschikbaar, buiten kantoortijden varieert de beschikbaarheid. Via de chat kunnen wij direct al uw vragen beantwoorden.

    Contact Formulier

    U kunt ons ook bereiken door het contactformulier in te vullen.

    Belangrijke gegevens van Eyoba

    Showroom

    Straat: Ratio 39
    Postcode: 6921RW
    Plaats: Duiven

    Klik hier voor een lijst van alle producten in onze showroom.

    Rekeninghouder: EYOBA
    Rabobank rekeningnummer: 134536207
    IBAN: NL72RABO0134536207
    BIC: RABONL2U

    KvK: 62895796
    BTW: NL855003029B01

  • Verzendkosten

    Wij leveren Gratis in heel Nederland & Belgie, vanaf €50,-;.

    Levering van pakketten met Track & Trace code

    Alle pakketzendingen worden geleverd door Transmission. De voordelen:

    - Track & Trace code wanneer het pakket verzonden is (e-mail)
    - Tijdsindicatie van 2 uur op de dag van levering (e-mail)
    - Zaterdaglevering is mogelijk tegen een gereduceerd tarief

    Ik heb een vraag over mijn zending?

    Bent u niet thuis op de dag van levering of heeft u een algemene vraag over de levering van uw pakket? Bekijk eerst de status van uw pakket op www.mijnzending.nl.

    Nog geen antwoord? Bel dan rechtstreeks met Transmission via 0570-503030, de medewerkers van Transmission kunnen al uw vragen beantwoorden.

    Levering van tafels en banken

    Alle tafels en banken worden geleverd door professionele meubeltransporteurs. Deze transporteurs verschillen per regio en per zending. In alle gevallen wordt er contact met u opgenomen om de leverdatum af te spreken zodat u altijd thuis bent als onze transporteur de tafel of bank komt brengen.

    Levering buiten Nederland & België

    Bezorging buiten Nederland & België kost € 25 voor een pakket tot 10kg en € 34 voor een pakket boven de 10kg. Voor palletleveringen gelden andere kosten. 

    Shipment outside the Netherlands & Belgium costs € 25 for 1 package below 10kg (22 lbs) and € 34 for a package above 10kg (22lbs). The cost for pallet shipments may vary.

    Verzendkosten van zitzakken

    Gratis bezorging geldt niet bij een bestelling van alleen Sit and Joy zitzakken onder de 50 euro en Terapy zitzakken onder de € 250. Wanneer een bestelling wordt geplaats van alleen Sit and Joy zitzakken komen er € 3,95 verzendkosten bij, bij een bestelling onder de € 50. Wanneer een bestelling wordt geplaats van alleen Terapy zitzakken komen er € 9,95 verzendkosten bij, bij een bestelling onder de € 250.
  • Levertijd

    Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

    Op de productpagina staat aangegeven wat de levertijd van het desbetreffende product is. Om een zo uitgebreid mogelijk assortiment te kunnen aanbieden werken wij met verschillende leveranciers. De meeste leveranciers van onze design merken zijn gevestigd in het buitenland zoals bijvoorbeeld Italië of Scandinavie. Elke leverancier hanteert andere levertijden en voorwaarden waardoor de levertijd per product kan verschillen.

    De meeste bestellingen worden binnen één week geleverd. We streven er naar om de meest populaire producten binnen 48 uur bij u te leveren. Soms is een product niet op voorraad, de levertijd kan dan langer zijn. In dit geval wordt u binnen 3 werkdagen geinformeerd over de verwachte leverdatum.

    Mocht u alsnog vragen hebben over de levertijd van een product, bel dan met een van onze medewerkers in de showroom op 026-2600036, mail ons via klantenservice@eyoba.nl of verzend uw vraag via ons contactformulier.
  • 1. iDeal

    Betalen met iDeal kan via de volgende banken: ABN Amro, ING, Rabobank, SNS, Friesland Bank, Regio Bank, ASN, Triodos, Van Landschot en Knab.
    U zult "MultiSafePay" als begunstigde zien. Dit is correct, MultiSafePay is het bedrijf dat het betalingsverkeer voor ons verzorgt. Eyoba is het bedrijf waar alle webwinkels onderdeel van zijn.

    2. PayPal

    Betalen met PayPal is ook mogelijk, de betaling loopt dan via de website van PayPal zelf. Hier kunt u betalen vanaf uw eigen PayPal Saldo of via creditcard (zie volgende punt).

    3. Creditcard (MasterCard & VISA via PayPal)

    U kunt gemakkelijk en veilig met uw creditcard van MasterCard of VISA betalen. Uiteraard brengen wij geen extra kosten in rekening voor het betalen met een creditcard.

    4. Vooruitbetaling per bank

    Na het plaatsen van een bestelling middels ''vooruitbetaling per bank'' krijgt u van ons een e-mail met daarin het rekeningnummer en de rekeningnaam waar u het verschuldigde bedrag naartoe over kunt maken evenals het betalingskenmerk dat u dient in te vullen bij het overschrijven zodat uw bestelling door ons verwerkt kan worden.

    Bankgegevens

    Rekeninghouder: EYOBA
    Rabobank rekeningnummer: 134536207
    IBAN: NL72RABO0134536207
    BIC: RABONL2U

    5. Achteraf Betalen

    U kunt bij ons ook achteraf (op factuur) betalen. Wanneer u achteraf wilt betalen vragen wij een aanbetaling van 30% van het totaal. Wij vragen deze aanbetaling om zowel u als ons zekerheid te bieden m.b.t. de bestelling. 

    Hoe werkt achteraf betalen?

    1. U ontvangt van ons een factuur met al onze betalingsgegevens van 30% van het totaal.
    2. Wanneer de aanbetaling bij ons binnen is ontvangt u hiervan een bevestiging, uw bestelling wordt dan in behandeling genomen.
    3. De bestelling wordt verzonden, hier ontvangt u een bevestiging van. In de meeste gevallen hebben wij voor u een track & trace code zodat u de bestelling kunt volgen.
    4. U ontvangt de bestelling, u heeft vervolgens 3 werkdagen om het resterende bedrag naar ons over te maken (70%). 

    De voordelen van achteraf betalen
    > Achterafbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
    > Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.
    > Vermeld bij het overmaken altijd het factuurnummer.
    > Bij ontvangst van uw (aan)betaling sturen wij u direct een ontvangsbevestiging via e-mail, waarna wij de besteling in behandeling nemen.

    6. Mister Cash / Bancontact & Maestro

    Belgische klanten kunnen veilig, eenvoudig, kosteloos en zonder vertraging betalen via hun eigen bank met Bancontact/Mister Cash of Maestro.

    Uiteraard zijn alle genoemde prijzen op deze website inclusief btw. Buitenlandse zakelijke klanten kunnen ook betalen volgens de intracommunautaire levering.

  • Een bestelling afhalen bij Eyoba

    Wanneer u specifiek van te voren aan geeft dat u de bestelling bij ons wilt afhalen dan is dat mogelijk. Gelieve een afspraak te maken via 026-2600036, klantenservice@eyoba.nl of het contactformulier.

    Afhaaladres:

    Eyoba Warehouse
    Ratio 39
    6921RW, Duiven
  • montage


    Wordt mijn bestelling gemonteerd geleverd?

    Uw bestelling wordt standaard ongemonteerd geleverd om de pakketten beter, sneller en schadevrij te kunnen versturen. Dit is m.u.v. producten waarbij specifiek vermeld staat dat het gemonteerd geleverd wordt. Als u een bestelling zelf dient te monteren dan is er in alle gevallen een duidelijke beschrijving aanwezig van hoe u het product kan monteren. Zit de handleiding er niet bij? Neem dan contact met ons op.

    Een bestelling gemonteerd laten leveren?

    Tegen een meerprijs van € 10,00 per 15 minuten voor montage + meerprijs voor bijkomende transportkosten vanwege het grote volume kunnen wij de bestelling ook gemonteerd leveren. Vraag een van onze medewerkers in de showroom via klantenservice@eyoba.nlof 026-2600036 voor een prijsopgaaf.
  • Kwaliteit

    Eyoba levert uitsluitend producten van zorgvuldig geselecteerde merken en leveranciers. De kwaliteit van de producten die wij verkopen kan per merk verschillen maar is altijd goed. U kunt er vanuit gaan dat alle producten de u bij ons aanschaft een goede prijs-kwaliteit verhouding hebben en lang mee zullen gaan.

    Alle producten uit ons assortiment voldoen aan onze hoge kwaliteitseisen. Op het gebied van meubels treffen we ook kwaliteitsverschillen aan tussen de verschillende merken. Dit zien we aan de manier waarop er gestikt is, aan het behoudt van de kleuren en aan de kwaliteit van de stof. Eyoba heeft haar merken nauwkeurig geselecteerd waardoor een hoge kwaliteit wordt gewaarborgd.

    Mocht u vragen hebben over de kwaliteit van een product, neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Garantie

    Wanneer u een product bij ons bestelt, kunt u ervan uitgaan dat het product van goede kwaliteit is. Standaard geven wij 1 jaar garantie op alle producten die wij verkopen, maar in veel gevallen is de garantieperiode langer omdat de fabrikant een langere garantie geeft. De garantie geldt onverminderd de wettelijk rechten van de consument.

    Wij adviseren u om de meegeleverde factuur met daarop uw bestelnummer goed te bewaren, met deze informatie kunnen wij uw eventuele klacht namelijk zo goed mogelijk in behandeling nemen.

    Heeft u een product gekocht waar iets mis mee is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij kunnen proberen voor een gepaste oplossing te zorgen.
  • Retour binnen 14 dagen

    Binnen 14 dagen heeft u het recht om een product retour te sturen. Eyoba is net zoals elke andere winkel verplicht om binnen 14 dagen producten retour te nemen indien onbeschadigd. Een reden voor retour is niet verplicht maar gebruiken wij wel graag ter evaluatie. Voor de retourvoorwaarden verwijzen wij u graag naar: ‘’Voorwaarden voor retourzendingen’’ verder op deze pagina.

    Neem bij een retour altijd contact met ons op

    Wilt u een product retour sturen? Neem dan altijd (bij voorkeur telefonisch) eerst contact met ons op via 026-2600036 of klantenservice@eyoba.nl zodat wij uw retourzending kunnen aanmelden. Wij informeren graag van te voren het transportbedrijf, ons magazijn en de desbetreffende medewerkers over uw retourzending.

    Het retourformulier downloaden

    Wij hebben voor u een retourformulier gemaakt. Op dit formulier kunt u alle gegevens en opmerkingen m.b.t. uw retourzending kwijt. Gelieve dit formulier bij uw pakket te voegen en per e-mail te zenden aan retour@eyoba.com.

    Download hier het retourformulier.

    Voorwaarden retourzendingen 

    Aan retourzendingen zijn enkele algemene voorwaarden verbonden. Hieronder staat kort beschreven welke voorwaarden Eyoba hanteert bij een retourzending.

    Hoe te retourneren:
    Het product moet ongeschonden danwel in een zo oorspronkelijk mogelijke staat zijn. Het product kunt u het beste indien mogelijk in een ongeschonden en originele verpakking retourneren. Wees dus voorzichtig met het uitpakken van uw bestelling, zodat u de originele verpakking kunt hergebruiken. U kunt uw retourzending versturen naar:

    Eyoba Warehouse
    Ratio 39
    6921 RW, Duiven

    Indien uw bestelling beschadigd is of niet compleet neem dan altijd contact op met een service medewerkers van onze kantenservice. Wij zullen samen met u het probleem bespreken en u helpen het probleem op te lossen.

    Tot wanneer retourneren:
    Het recht op retour vervalt binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Met de volgende voorwaarden moet u dan echter wel rekening houden:

    > Op maat gemaakte producten (zoals speciale bekleding, banken) en bezichtigde producten in de showroom kunnen niet geretourneerd worden, deze vorm van retourneren geldt alleen voor verkoop op afstand. 
    > Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer het product onbeschadigd of in ieder geval in een zo oorspronkelijk mogelijke staat verkeerd. Bij gebruikssporen of beschadigingen behoudt Eyoba zich het recht de retour te weigeren. 

    Verwerking retourzending: 
    Stuur ons altijd een track en trace code van uw retourzending. Wanneer wij deze retourzending ontvangen wordt deze in behandeling genomen. Binnen de wettelijke retourneringstermijn van 30 dagen wordt u geld teruggestort. Indien u een nieuw product wilt ontvangen zullen wij dit samen met u afstemmen.

    Kosten retourzending: 
    Wanneer een product aantoonbaar beschadigd is bij levering buiten toedoen van uzelf zijn de kosten voor rekening van Eyoba. Ook bij producten die omgeruild dienen te worden in het geval van bijvoorbeeld een verkeerde levering zijn de retourkosten voor Eyoba. In alle andere gevallen zijn de retourkosten voor u als consument conform onze en de webshop keurmerk algemene voorwaarden. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen. 

    Youtube tutorial: Hoe stuur ik een product retour naar Eyoba.nl?




    Onafhankelijke geschillencommissie 

    Eyoba is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk die beschikt over een samenwerking met een onafhankelijke geschillencommissie. U wordt middels ConsuWijzer.nl door de Stichting Webshop Keurmerk en haar onafhankelijke geschillencommissie bijgestaan wanneer u het gevoel heeft niet rechtvaardig geholpen te zijn. Uiteraard streven wij ernaar elke gebeurtenis zo goed mogelijk op te lossen en bieden wij u ook de mogelijkheid hier contact mee op te nemen.

  • Mijn Account

    U hoeft geen account aan te maken om een bestelling te kunnen plaatsen.
    Het aanmaken van een account heeft echter een aantal voordelen.
    U kunt in alle Eyoba webwinkels snel en eenvoudig bestellen zonder al uw gegevens opnieuw in te voeren. Daarnaast kunt u uw persoonlijke gegevens makkelijk aanpassen en uw bestelstatus bekijken.

    Wachtwoord vergeten
    U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op wachtwoord vergeten.
    Op die pagina kunt u uw e-mailadres opgeven waarna u binnen enkele minuten een e-mail zult ontvangen waarin uw nieuwe wachtwoord staat.

    E-mailadres vergeten
    Als u uw e-mail adres om in te loggen bent vergeten kunt contact opnemen met onze klantenservice. De medewerker zal uw e-mailadres in het systeem opzoeken en vervolgens kunt u daarmee inloggen of een nieuw wachtwoord aanvragen.
  • Klachten

    Eyoba vindt het belangrijk dat alle klanten tevreden zijn. Mocht een product defect, gelieve dit direct na ontvangst te vermelden. U kunt uw klacht richten aan onze klantenservice via het contactformulier of stuur een mail naar klantenservice@eyoba.nl. Binnen 1 werkdag krijgt u een reactie op uw klacht. Wij zullen proberen een passende oplossing te vinden.
  • Aanbiedingen

    De meeste aanbiedingen zijn een beperkte tijd geldig. U kunt er vanuit gaan dat alle aanbieden in ieder geval 1 maand in de aanbieding zijn tenzij anders vermeld bij het product. Extra goedkope showroom aanbiedingen vindt u via onze showroom pagina. Heeft u vragen over een aanbieding? Stel uw vraag dan via het contactformulier of stuur een mail naar klantenservice@eyoba.nl. Binnen 1 werkdag krijgt u een reactie op vraag.
  • Privacybeleid

    Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verstrekt zo vertrouwelijk mogelijk wordt behandeld. De informatie wordt behandeld door onze eigen medewerkers. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zullen deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

    Webwinkel keurmerk

    Eyoba is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk die beschikt over een samenwerking met een onafhankelijke geschillencommissie. U wordt middels ConsuWijzer.nl door de Stichting Webshop Keurmerk en haar onafhankelijke geschillencommissie bijgestaan wanneer u het gevoel heeft niet rechtvaardig geholpen te zijn. Uiteraard streven wij ernaar elke gebeurtenis zo goed mogelijk op te lossen en bieden wij u ook de mogelijkheid hier contact mee op te nemen.

    Algemene Voorwaarden


    Lees hier de algemene voorwaarden van Eyoba Webwinkels